1. Abonnement

Når du bestiller RÅGO eller RÅGO+, bestiller du et abonnement som betyr levering hver eller annenhver uke. Du kan når som helst pause eller si opp dette abonnementet. Se punkt 3 og 9 nedenfor for fremgangsmåte.

 

2. Leveringsdager for RÅGO fra Trondheims Kjøkkenhage. 

RÅGO leveres på avtalt ukedag mellom kl. 16.00 og 22.00. Kassene leveres direkte på din dør. Dersom du ikke er hjemme på tidspunktet for levering, ringer vi deg for å avtale hvor kassen evt kan settes. Hvis vi ikke får tak i deg, tas varene med i retur og du vil likevel bli belastet for leveringen. Det er derfor viktig å være tilgjengelig på telefon på din leveringsdag/kveld.

Du bestemmer selv om du vil få RÅGO levert hver eller annenhver uke. Vi holder stengt alle offentlige fri- og høytidsdager. Dersom leveringen faller på en helligdag vil kassen bli levert dagen før eller etter. Vi varsler om slike endringer i god tid slik at du har mulighet til å pause ditt abonnement hvis det ikke passer.

 

3. Frist for endring av abonnement 

Frist for endring eller pausing av ditt abonnement er mandag før kl 10.00 for inneværende ukes levering. Dette er på grunn av bestillingsfristene vi har ovenfor våre leverandører.

Alle endringer gjøres i nettbutikken under din side.  Vi bekrefter endringen etter at den er mottatt. 

Alle bestillinger/endringer etter fristen vil få virkning ført i påfølgende uke.

 

4. Returkasser

RÅGO - kassen skal returneres ved neste leveranse, når du får en ny. Alle returkasser sendes med sjåfør ved levering. Dersom kassen ikke returneres eller er ødelagt og må erstattes, vil du bli tilleggsfakturert et gebyr på kr. 400,- pr. kasse. 

 

5. Gebyr for transport 

Gratis

 

6. Betaling 

Betaling gjøres i vår nettbutikk.

Trondheims Kjøkkenhage AS forbeholder seg retten til å endre prisene. Eventuelle endringer vil bli forhåndsvarslet. 

 

7. Ferie eller endring av kasser 

Du kan når som helst endre ditt abonnement eller ta en pause i abonnementsordningen forutsatt at fristen før levering overholdes, ref. punkt 3. Dersom du setter ditt abonnement på pause etter fristen, vil vi likevel fakturere for leveringen som skulle skjedd. 

 

8. Reklamasjon 

Reklamasjon skjer personlig pr. telefon eller e-post. 

All reklamasjon må skje innen 24 timer etter at varene er mottatt.

 

9. Oppsigelse av abonnement 

Oppsigelse av abonnement skjer ved å sende oss en epost. For at oppsigelsen skal være gjeldende, må oppsigelse skje innen mandag før kl. 10.00 for inneværende uke. Oppsigelser kan kun skje skriftlig på denne måten. Vi bekrefter oppsigelsen på e-post til deg etter at den er mottatt.